Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat ik de producten krijg?

Zodra wij de betaling ontvangen hebben, versturen wij de producten naar je toe, mits voorradig. Als een artikel uitverkocht is krijg je hierover binnen 2 werkdagen bericht.

 

Het product is niet meer op voorraad. Wanneer krijgen jullie het weer binnen?

Wij doen ons best om de voorraad op peil te houden. Het kan echter voorkomen dat producten tijdelijk niet te verkrijgen zijn. Wil je weten wanneer ze weer te bestellen zijn, neem dan contact op met de klantenservice via info@hetwolwinkeltje.nl.

 

Ik mis een product. Wat moet ik nu doen?

Dit kun je aangeven via onze email. We zullen dit dan samen oplossen.

 

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen?

Als de producten beschadigd aankomen, willen wij je vragen om hier meteen een foto van te maken en deze op te sturen naar info@hetwolwinkeltje.nl. Doe dit binnen 2 dagen na levering, anders vervalt dit. Wij kunnen dan opnieuw het product naar je toe sturen of het geld terugstorten op jouw rekening.

 

Ik wil het product retour sturen. Kan dit?

Ja dat kan. Je hebt 14 dagen bedenktijd om het bestelde product terug te sturen, mits ongebruikt, onbeschadigd en met originele (onbeschadigde) verpakking. Stel ons dan wel via formulier herroeping of via email op de hoogte. Je hoeft hiervoor geen reden op te geven. De verzendkosten vanaf jou naar ons, zijn voor jouw rekening. Je krijgt dan uiterlijk binnen 30 dagen het totale bedrag terug, behalve dus de verzendkosten van jou naar ons.

Inlijst service

© 2018 - 2024 Het Wolwinkeltje | Wolwinkel Drachten | sitemap | rss